مکتب شهید سلیمانی نشئت گرفته از تزکیه نفس است
کد خبر: 4023547
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
مسئول تعلیم و تربیت سپاه چگنی:

مکتب شهید سلیمانی نشئت گرفته از تزکیه نفس است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه چگنی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مکتب حاج قاسم سلیمانی برای دشمنان زنده‌تر و خطرناک‌تر از گذشته است، گفت: مکتب شهید سلیمانی نشئت گرفته از مکتب تزکیه نفس و تربیت است.

حجت‌الاسلام بیرانوند، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه چگنیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام بیرانوند، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه چگنی در سلسله نشست‌های مجازی روشنگری و بصیرت‌افزایی سازمان فضای مجازی بسیج لرستان که شامگاه شنبه، چهارم دی با موضوع «معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، انگلستان و آمریکا به‌عنوان سردمداران استکبار، خوی استکباری دارند و به دنبال سلطه هستند و کاری با راه درست یا غلط ندارند.

وی با اشاره به اینکه جبهه استکباری که توسط آمریکا و اسرائیل ایجاد شده است ملت‌های ضعیف را مورد غارت قرار می‌دهند، اما در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران ناتوان و زمین‌گیر شدند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران که ریشه در مردم و معنویت دارد امروز به قدرتی جهانی تبدیل شده است، چراکه ریشه در معنویت دارد و آمده است تا برای همیشه تاریخ بماند و تاریخ‌ساز شود.

بیرانوند با اشاره به جایگاه سردار سلیمانی، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی یک مکتب است و نام و مکتب سلیمانی برای دشمن، زنده‌تر و خطرناک‌تر از گذشته است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه چگنی با اشاره به اینکه اگر مهمانی بر انسان وارد شود، باید او را تکریم کرد، گفت: آمریکا، سردار سلیمانی را در کشوری که کشور خودشان نیست، به شهادت رساند و مهمان‌کُشی کرده و این نشان از خوی وحشی استکبار است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در فرودگاه بغداد سردار سلیمانی را شهید کرده و کاری کرد که مردم چهره پلیدشان را ببینید، ادامه داد: استکبار جهانی نمی‌توانست در میدان جنگ در مقابل سردار سلیمانی مقاومت کند و اگر مرد میدان جنگ بودند باید او را در جبهه جنگ شهید می‌کردند.

بیرانوند با اشاره به اینکه امروز تمام آزادگان خونخواه سردار سلیمانی هستند، افزود: کسی که بویی از عقلانیت در وجودش باشد و ندای آزادی را سر داده باشد، خونخواه و منتقم سردار سلیمانی است کمااینکه در اروپا بسیاری از مردم بعد از شهادت سردار سلیمانی متوجه واقعیات استکبار شدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه چگنی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی، جهانی و جهان‌ساز است و موجب بیداری اذهان مردم شده است، گفت: در شهادت حاج قاسم ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند و به مراسم تشییع پیکر مطهر سردار بزرگ ایران کیفیت دادند.

وی با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی به انسان تربیت و تزکیه می‌دهد، اظهار کرد: امروز شخصیت حاج قاسم سلیمانی در کنار ابومهدی المهندس یک مکتب و چراغ برای تربیت و تزکیه است.

بیرانوند بر لزوم بزرگداشت مراسم شهادت سردار سلیمانی تأکید کرد و با اشاره به اینکه راویان و همرزمان سردار سلیمانی باید ابعاد مختلف شخصیتی این سردار بزرگ را تبیین کنند، گفت: راه شهید سلیمانی با عزت ادامه دارد و امروز می‌بینیم آمریکا از عراق و افغانستان با خفت و خواری خارج می‌شود.

انتهای پیام
captcha