ثبت‌نام ۱۳۷ کردستانی در جشنواره قرآنی «مُدهامتان»
کد خبر: 4022800
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

ثبت‌نام ۱۳۷ کردستانی در جشنواره قرآنی «مُدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان با اشاره به ثبت‌نام 137 نفر از اعضای کانون های مساجد استان در پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان» گفت: مهلت ثبت‌نام تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان امروز، یکم دی‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی که به صورت مجازی اظهار کرد: با توجه به مشارکت پرشور و درخواست‌های متعدد بچه‌های مسجد از پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» زمان شرکت در این مسابقات تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

وی افزود: پیش از این آخرین مهلت شرکت در این دوره از مسابقات «مُدهامتان» پایان آذرماه جاری اعلام شده بود که تا آن تاریخ 137 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان شامل 74 نفر آقا و 63 نفر بانو در این رقابت قرآنی ثبت‌نام کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان به رشته‌های این دوره از جشنواره اشاره کرد و افزود: از این تعداد دو نفر در رشته قرائت تحقیق، یک نفر قرائت تقلیدی، 12 نفر قرائت ترتیل، 17 نفر مفاهیم، 13 نفر اذان، 9 نفر حفظ کل، 63 نفر حفظ جزء 30 ، پنج نفر قرائت نماز، 6 نفر مکبری، 9 نفر استعدادیابی در این جشنواره قرآنی مشارکت داشتند.

وی افزایش چشمگیر مشارکت اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در پانزدهمین دوره مسابقات «مُدهامتان» را نتیجه برنامه‌ریزی، تلاش، پشتکار و دغدغه قرآنی فعالان این حوزه علی‌رغم همه موانع و محدودیت‌های موجود دانست.

گلباغی با اشاره به تمدید مهلت شرکت در این جشنواره بیان کرد: باتوجه به اینکه جلسات سنتی قرآن بخش ویژه مسابقات امسال است، از اعضای کانون‌های مساجد استان خواست از این بخش هم غافل نشده و کانون‌هایی که جلسات سنتی خود را در سامانه ثبت کردند.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی مدهامتان در سه رده سنی برگزار می‌شود، افزود: رده‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال عضو کانون های مساجد استان می‌توانند با مراجعه به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان در پایان با بیان اینکه ۱۶ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» خوش درخشیدند، یادآور شد: امیدواریم در سال جاری نیز قرآنیان کردستانی در مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی بدرخشند.

انتهای پیام
captcha