دستور به نظامیان صهیونیست برای شلیک گلوله در برابر سنگ
کد خبر: 4022214
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

دستور به نظامیان صهیونیست برای شلیک گلوله در برابر سنگ

ارتش رژیم صهیونیستی به نظامیان خود دستور داده به بهانه دفاع از خودشان به سمت فلسطینیانی که به سمت آنها سنگ پرتاب کنند تیراندازی کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی با صدور دستورات جدیدی به نظامیان خود در مناطق کرانه باختری چراغ سبز نشان داده است که به روی جوانان فلسطین معترض که اقدام به پرتاب سنگ یا کوکتل مولوتوف کنند حتی اگر از صحنه خارج شده باشند، تیراندازی کنند.

این دستورالعمل‌ها به عنوان بخشی از یک سری اقدامات تشدید شده در ماه‌های اخیر در رابطه با دستورالعمل تیراندازی نظامیان اشغالگر است که توسط آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر تأیید شده است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیست مهم‌ترین بخش این دستور‌العمل اجازه تیراندازی به افرادی است که وارد پایگاه‌های نظامی یا مناطق تیراندازی می‌شوند و همچنین دستورالعمل‌های اخیر اجازه می‌دهد به فلسطینیان پرتاب کننده سنگ در حین و پس از پرتاب سنگ و حتی پس از خروج از صحنه شلیک کنند.

ارتش اشغالگر تأکید کرده است که بر اساس این دستورالعمل، نظامیان در صورت احساس خطر برای جان خود حق کامل پاسخگویی با گلوله جنگی را خواهند داشت که این امر، به وضوح اجازه اعدام‌های میدانی علیه جوانان فلسطینی را می‌دهد و سهولت فشارها به بهانه حفاظت نظامیان اشغالگر از خودشان در مناطق کرانه باختری را مشروعیت می‌بخشد.

انتهای پیام
captcha