اقامه عزای فاطمی در مساجد البرز
کد خبر: 4022032
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

اقامه عزای فاطمی در مساجد البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: به‌مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) برنامه‌های مختلفی از سوی بچه‌های مساجد البرز تدارک دیده شده است.

ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: در سوگ ایام شهادت حضرت زهرا(س) برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده که از جمله آن‌ها اجرای مسابقات فرهنگی در بستر فضای مجازی ویژه بچه‌های مساجد است.

وی به برپایی مراسم عزاداری ایام شهادت بزرگ بانوی دوعالم، حضرت زهرا(س) به همت بچه‌های مسجد در کانون‌های مساجد و اجرای برنامه‌هایی، چون مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی، سیاهپوش کردن فضای مساجد، تولید محتوای تبلیغی در فضای مجازی همچنین برپایی جلسات سخنرانی اشاره کرد.

شکری همچنین برگزاری محافل انس با قرآن، پخت و توزیع غذای نذری در بین محرومین و نیازمندان، اجرای طرح تلاوت نور و اهدای ثواب آن به روح حضرت زهرا(س) در سطح کانون‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت شخصیت حضرت فاطمه(س) را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

این مسئول برگزاری نشست ویژه بانوان عضو کانون‌های مساجد در سطح کانون‌هایی که ملقب به اسامی و القاب حضرت زهرا(س) هستند با هدف الگوگیری زنان و دختران از شخصیت آن بانوی بزگوار و تقویت فرهنگ فاطمی در بین زنان و دختران را از جمله دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام دانست و گفت: ویژه برنامه‌های کانون‌های مساجد در ایام فاطمیه با هدف شناخت بیشتر با الگو‌های دینی و توسعه فعالیت‌های مشارکتی فرهنگی همچنین سبک زندگی فاطمی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز تصریح کرد: کانون‌های مساجد به همت بچه‌های مسجد به‌منظور ترویج فرهنگ و سبک زندگی فاطمی نقش‌آفرین است بر این اساس با برنامه‌ریزی انجام گرفته با کانون‌های مساجد استان برنامه‌های دهه اول ایام فاطمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha