مسئولان با مردم شفاف باشند
کد خبر: 4021454
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

مسئولان با مردم شفاف باشند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید با مردم شفاف بود و برنامه‌های حماسه یوم‌الله ۹ دی ماه باید به سمت شفافیت و تبیین موضوعات سوق داده شود و امروز مسئله تبیین باید در اولویت کاری مسئولان و دستگا‌ه‌های اجرایی قرار بگیرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ۲۵ آذر در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت بزرگداشت دهه بصریت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: باید با مردم شفاف بود و برنامه‌های حماسه یوم‌الله ۹ دی ماه باید به سمت شفافیت و تبیین موضوعات سوق داده شود و امروز مسئله تبیین باید در اولویت کاری مسئولان و دستگا‌ه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی افزود: حماسه بزرگ ۹ دی ماه یک حرکت عاشورایی بود و این حرکت باید برای نسل آینده تبیین و انتقال شود چرا که آن روز مردم احساس وظیفه کردند و خودجوش در راستای حمایت از مقام معظم رهبری وارد میدان شدند و در مقابل جریان فتنه ضدانقلاب و اشرار ایستادند.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: به نظر می‌رسد مراسمات و برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سمت حضوری برگزار شدن، سوق پیدا کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرخود به موضوع جهاد تبیین اشاره کرده بودند و اگر مباحث به‌صورت شفاف در سطح جامعه تبیین شود مردم راحت‌تر می‌توانند حق را از باطل تشخیص بدهند.

امام‌جمعه ارومیه تصریح کرد: نباید برنامه‌ریزی‌های ما دنیوی باشد بلکه باید بعد اخروی و بی‌نهایت داشت چرا که یکی از مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، معاد است.

وی گفت: اگر مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تک تک ما نهادینه شود آن زمان است که نسبت به وظیفه فردی و اجتماعی خود شناخت پیدا می‌کنیم و می‌توانیم درست حرکت کنیم.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: نباید روحیه ناامیدی بر ما غلبه کند زیرا ما بر این معتقدیم که نظام هستی تحت فرمان خداوند متعال بوده و توسط خداوند اداره می‌شود و در آن حیاتی که خداوند آن را اداره می‌کند و ناامیدی در آن معنا ندارد.

 

 

انتهای پیام
captcha