جوانان انقلابی پیش قراولان جنگ نرم با دشمن هستند
کد خبر: 4021351
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

جوانان انقلابی پیش قراولان جنگ نرم با دشمن هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه جوانان انقلابی افسران جنگ نرم در مقابل توطئه‌های دشمنان هستند، گفت: جوانان انقلابی پیش‌قراولان جنگ نرم با دشمن هستند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، ۲۵ آذرماه در جمع نخبگان دانش‌آموزی و دانشجویی و نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی استان کردستان اظهار کرد: در رویکرد جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهره‌مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان برای بازتولید آرمان‌های انقلابی و حضور حداکثری در مراسمات ملی و مذهبی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: جوانان انقلابی افسران جنگ نرم در مقابل توطئه‌های دشمنان هستند و باید تلاش کنیم حداکثر استفاده را از ظرفیت این قشر فرهیخته داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ظرفیت جوانان در گام دوم انقلاب و سیاست‌های جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این راستا، چراغ راه ما در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان کردستان است.

وی در پایان یادآور شد: هم‌افزایی و انسجام در برنامه‌های فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان، برگزاری گفتمان‌های بصیرتی و حضور حداکثری قشر جوان در مراسمات انقلابی و تأکید بر نقش جوانان در اجرای مراسمات از جمله رویکردهای جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha