افزایش چشمگیر شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن علوم پزشکی در زنجان
کد خبر: 4021269
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

افزایش چشمگیر شرکت‌کنندگان جشنواره قرآن علوم پزشکی در زنجان

مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: امسال با رشد ۳۰۰ درصدی حدود ۲۰۰۰ نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی شرکت کردند.

یوسف قنبری مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی زنجانیوسف قنبری، مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال برگزاری است که مورد استقبال خوب زنجانی‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در 6 بخش و 55 رشته در ابعاد کارمندی، دانشجویی و اساتید برگزار می‌شود، ابراز کرد: بخش‌های آوایی، معارفی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناری از محورهای اصلی این جشنواره هستند که هر کدام شامل چند زیرمجموعه است.

این مسئول با بیان اینکه امسال تعداد شرکت‌کنندگان رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است، بیان کرد: 2000 نفر از استان زنجان در این رقابت‌ها شرکت کردند که افزایش 300 درصدی را نشان می‌دهد.

مسئول اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: تا کنون مسابقات بخش آوایی و معارفی برگزار شده که برگزیدگان آن به جشنواره سراسری معرفی می‌شوند و رقابت متسابقین در رشته‌های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری ادامه دارد و برخی رشته‌ها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را در سامانه بارگذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته استان زنجان 14 رتبه برتر در این جشنواره کسب کرد، ادامه داد: امیدواریم امسال هم شاهد موفقیت‌های هم‌استانی‌ها در این رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha