ثبت‌نام در دانشگاه علمی کاربردی قم تمدید شد
کد خبر: 4021251
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

ثبت‌نام در دانشگاه علمی کاربردی قم تمدید شد

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم با بیان اینکه فرصت پذیرش در این مرکز تمدید شد، گفت: علاقه‌مندان تا اول دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما برای ثبت‌نام اقدام کنند.

محمد رستمی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، محمد رستمی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم طی سخنانی اظهار کرد: متقاضیان شرکت در مقاطع کاردانی و کارشناسی حرفه‌ای مراکز علمی کاربردی تا اول دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما برای ثبت‌نام اقدام کرده و بدون شرکت در آزمون ورودی تحصیلات خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: رشته‌های برنامه‌نویسی تحت وب، موشن‌گرافیک، عکاسی تبلیغاتی، فناوری اطلاعات، مدیریت کسب‌وکار، تجارت الکترونیک و شبکه‌های رایانه‌ای در مقطع کارشناسی و رشته‌های‌های عکاسی، انیمیشن، مترجمی زبان انگلیسی، گرافیک، مدیریت کسب‌وکار، حسابداری، نرم‌افزار-برنامه‌سازی و اینترنت و شبکه در مقطع کاردانی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم ارائه خواهد شد.

رستمی بیان کرد: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه دانشجویی، تقسیط شهریه، اشتغال محور بودن رشته ها و برخورداری از مرکز نوآوری و شکوفایی طراحی و بسته بندی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی و ورود بدون کنکور، از محاسن ادامه تحصیل در این مرکز شمرده می‌شود.

همچنین گفت: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی می‌توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۲۸۵۲۵۵۲ تماس بگیرند، یا به پایگاه Mahersho.iastjd.ac.ir مراجعه و یا در محل این مرکز واقع در بلوار الغدیر، بین کوچه ۲۱ و ۲۳، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم، حضور پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha