دیدار مسئولان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید مدافع سلامت
کد خبر: 4020650
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید مدافع سلامت

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد به همراه مسئول نهاد نمايندگی ولی‌فقیه و مدير امور شاهد و ايثارگران این دانشگاه با خانواده شهيد شمس‌الدينی، شهید مدافع سلامت ديدار و گفت‌وگو كردند.

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد يزد با خانواده شهيد شمس الدینی به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری، رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد، امروز، 22 آذرماه به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع، مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری و اقبالی، مدير امور شاهد و ايثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد با خانواده شهيد محمود شمس‌الدينی، شهید مدافع سلامت ديدار و گفت‌وگو كردند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان يزد در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای سلامت اظهار کرد: جایگاه والای شهیدان در قرآن ترسیم شده و شهیدان همیشه زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و ما نیز باید سعی کنیم که به ما نیز نظری داشته باشند.

وی افزود: ديدار با خانواده شهدا نوعی خودسازی است و در اين ديدارها انسان به عظمت و جايگاه شهدا و ايثارگران پی خواهد برد.

دهقانی اشکذری با تقدیر از همسر و فرزندان این شهید عزیز و ادای احترام به روح این شهید، از خداوند متعال برای این خانواده صبر و توفیق الهی را خواستار شد.

یادآور می‌شود شهید محمود شمس‌الدینی، شهید مدافع سلامت استان یزد که عضو بسیج جامعه پزشکی استان بود، اوایل سال جاری در راه خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا، به این ویروس مبتلا شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha