جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» ویژه نوجوانان در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4019988
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» ویژه نوجوانان در یزد برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» ویژه نوجوانان در استان یزد از برگزاری مسابقات حضوری این حشنواره در محل امامزاده جعفر(ع) یزد خبر داد.

محمد کریمی نیا، دبیر جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» ویژه نوجوانانمحمد کریمی نیا، دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: در این دوره از مسابقات و اعلام فراخوان مبنی بر ارسال ویدئویی با زمان پنج دقیقه‌ از علاقه‌مندان دعوت به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این راستا 30 نفر برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی و تلاوت خود را ارسال کردند. ویدئوهای ارسالی توسط داوران مطرح استانی و کشوری مورد بررسی و داوری قرار گرفت و افرادی که نمره قبولی را کسب کردند به مسابقات حضوری دعوت شدند.

کریمی‌نیا افزود: بر این اساس 6 نفر از نوجوانان برگزیده توانستند به مرحله حضوری راه یابند که در برنامه‌ای که امشب از ساعت 19 در محل مسجد اعظم امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار می‌شود، به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان در استان یزد گفت: افراد برتر در این مرحله با حضور در مسجد اعظم به تلاوتی از آیات کلام الله مجید خواهند پرداخت و نفر برتر این جشنواره با رأی مردم و داوران انتخاب و به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

وی از همه اقشار مختلف مردم، فعالان و علاقه‌مندان به قرآن کریم برای حضور در این مراسم که از ساعت 19 امشب، 20 آذرماه در محل مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha