عصبانیت آمریکا افتخار ما است
کد خبر: 4019870
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

عصبانیت آمریکا افتخار ما است

امام جمعه کرج با تأکید براینکه اینکه آمریکا از ما عصبانی باشد سبب افتخار است، گفت: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ آذرماه کرج با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) با بصیرت کم‌نظیری اطاعت از امام را به عنوان محور هدایت و ثبات جامعه معرفی می‌کردند. روحیه و روش حضرت زینب برای همه به خصوص بانوان جامعه اسلامی می تواند الگو باشد. جامعه اسلامی مخصوصاً بانوان گرانقدر باید برای مصون ماندن از هجمه دشمنان باید مانند حضرت زینب(س) باشند.

وی افزود: شجاعت دیگر خصلت حضرت زینب(س) است که باید مورد توجه بانوان جامعه اسلامی قرار گیرد. به دلیل رشادت‌های حضرت زینب(س) در حادثه کربلا ولادت این بانوی گرانقدر به روز پرستار نامگذاری شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طی بیش از دو سال گذشته و از ابتدای شیوع کرونا این قشر زحمتکش زحماتی زیادی را برای کمک به بیماران کرونایی متقبل شده که جای تقدیر و قدردانی دارد. قشر زحمتکش پرستار در این شرایط مطالباتی دارند. مطالبات و تحقق خواسته‌های این عزیزان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه کرج در ادامه به مذاکرات هسته‌ای اشاره و اعلام کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی در این مذاکرات دنبال حواشی هستند و کاری به مذاکره ندارند.

وی گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای بر روی مواضع خود بر رفع تحریم‌ها ظالمانه که مغایر با قطعنامه است به همراه دریافت تضمین‌های لازم ایستاده است. راستی‌آزمایی در این زمینه یکی دیگر از خواسته‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای است.

حسینی همدانی افزود: مقاومت ایران و اصرار و پافشاری بر حق و حقوق خود اروپا را به اختلاف انداخته است اروپا در این مذاکرات منفعل و آمریکا در این مذاکرات عصبانی شده است و اینکه آمریکا از ما عصبانی باشد سبب افتخار ماست. آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

امام جمعه کرج در پایان گفت: برخی از پیشنهادات در مذاکرات هسته ای برای انحراف مسیر در پیش گرفته شده ایران است، آمریکایی‌ها به برجام اعتقاد ندارند و بر روی موضوع توافق موقت اصرار دارند که تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید مراقب شگرد آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برای شانه خالی‌کردن از ایفای تعهدات باشند.

انتهای پیام
captcha