ثبت‌نام دوره «شوق تلاوت» در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شد
کد خبر: 4019671
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

ثبت‌نام دوره «شوق تلاوت» در چهارمحال‌وبختیاری تمدید شد

ثبت‌نام پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» ویژه تمامی نوجوانان قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

شوق تلاوت

روح‌انگیز بهرامی، مدیر مؤسسه قرآنی الرحمن شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای شرکت در پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» تمدید شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات شوق تلاوت در رشته‌های قرائت تقلید از اساتید مطرح مصری و به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی و شحات انور برگزار خواهد شد.

بهرامی اضافه کرد: پس از اجرای مرحله مقدماتی، مرحله نیمه‌نهایی نیز به صورت غیر حضوری و در بهمن‌ماه و با نظارت و اجرای دبیرخانه در مشهد و حضور داوران در این شهر انجام خواهد شد و مرحله نهایی نیز اسفندماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: منتخبان پنجمین دوره رقابت‌های شوق تلاوت به منظور اجرای محافل قرآنی به کربلای معلی و سایر کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد. نوجوانان علاقه‌مند تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترتی www.melitelavat.ir اقدام کنند.

کانال رسمی اخبار پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت در پیام‌رسان ایتا به نشانی eitaa.com/shoghe_telavat_۵ و در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/shoghetelavat قرار دارد.

پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha