بررسی مشکلات جامعه قرآنی لرستان با حضور معاونان وزارت ارشاد
کد خبر: 4019256
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
مدیرکل ارشاد لرستان خبر داد:

بررسی مشکلات جامعه قرآنی لرستان با حضور معاونان وزارت ارشاد

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به لرستان، سه تن از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی به لرستان سفر می‌کنند.

بررسی مشکلات جامعه قرآنی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، ۱۶ آذر، گفت: هم‌زمان با سفر حجت‌الاسلام رئیسی و هیئت دولت به لرستان، سیدمحمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع، اصغر امیرنیا، سرپرست معاونت قرآن و عترت و سید مجیدپور احمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، هجدهم و نوزدهم آذرماه با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی استان دیدار می‌کنند.

وی اضافه کرد: در جریان این دیدارها که به‌صورت رودررو برگزار می‌شود، مشکلات و درخواست‌های جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنی استان به سمع و نظر مسئولان وزارتی رسیده و اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات در استان و وزارت صورت خواهد پذیرفت.   

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: هنرمندان، اصحاب فرهنگ و رسانه و جامعه قرآنی استان می‌توانند جهت دیدار با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روزهای پنج‌شنبه، هجدهم آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر و ۱۶ عصر تا ۲۰ شب و جمعه، نوزدهم آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه نمایند.

فتایی در پایان گفت: این سفر فرصتی مغتنم است تا علاوه بر پیگیری‌های مسئولان و متولیان امر، مشکلات و کاستی‌های موجود از زبان هنرمندان و اصحاب فرهنگ، رسانه و جامعه قرآنی استان به مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعکس شود تا شاهد اتفاقات و اثرات مثبت حضور این مدیران وزارتی در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha