اهدای حدود ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی گیلان
کد خبر: 4017715
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

اهدای حدود ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی گیلان

مراسم اهدای ۲۰۰ جلد کتاب از سوی بیمه ایران شعبه گیلان با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان امروز دهم آذرماه در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.

اهدای کتاب

به گزارش ایکنا از گیلان، مراسم اهدای کتاب از سوی بیمه ایران شعبه استان گیلان با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، محمدحسن عاقل منش، مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان، حجت‌اله فلکیان، مدیر کل بیمه ایران و معاونین امروز دهم آذرماه در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.

مدیرکل بیمه ایران در این مراسم با اشاره به رسالت مهم بیمه در جبران خسارات مالی به نفع جامعه هدف خود، ضرورت آگاهی‌بخشی به جامعه و رشد این آگاهی‌ها، تأکید کرد: کتاب ابزاری مهم در رشد آگاهی‌های فردی است و اگر افراد در جامعه با کتاب مأنوس باشند، شاهد جامعه‌ای پویا بوده و دچار خسارت‌ها و زیان‌های کمتری خواهیم‌ بود.

وی همچنین در پایان یکی از اهداف مهم بیمه ایران در استان گیلان را ایجاد پیوست فرهنگی اقدامات این شرکت برشمرد و از آغاز خرید کتاب و اهدای آن به کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان نخستین گام این حرکت فرهنگی یاد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در این مراسم با قدردانی از اقدام ارزشمند بیمه ایران در اختصاص 50 میلیون ریال جهت خرید کتاب و اهدای آن به کتابخانه‌های عمومی استان و اظهار امیدواری نسبت به حضور سایر نهادها، دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی به پویش اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی گفت: در چندسال گذشته شاهد افزایش اقدامات نیکوکارانه در حوزه کتاب و کتابخوانی هستیم.

انتهای پیام
captcha