محفل انس با قرآن کریم در رشت برگزار شد
کد خبر: 4017541
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

محفل انس با قرآن کریم در رشت برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز نیروی دریایی ارتش محفل نورانی انسی با قرآن کریم با حضور فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) در حرم مطهر حضرت فاطمه اُخری(س) خواهر گرامی امام رضا(ع) در رشت برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، با فرارسیدن ایام گرامیداشت سالروز نیروی دریایی ارتش، محفل انس با قرآن کریم با حضور هیئت رئیسه، کارکنان و دانش پژوهان مرکز آموزش تخصص های درایی باقرالعلوم(ع) نداجا و همچنین با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در شبستان حرم خواهر گرامی امام رضا(ع) در رشت با قرائت قاریان برتر ارتش و کشوری برگزار شد.

در این محفل نورانی حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با گرامیداشت سالروز نیروی دریایی ارتش از برپایی این مراسم در جوار حرم مطهر خواهر گرامی امام رضا(ع) از فرماندهی این مرکز قدردانی و بیان کرد: خداوند را شاکریم به واسطه انقلاب ارتش جمهوری اسلامی ایران، قرآنی و الهی و مردمی و استکبارستیز است.

وی آرامش و طهارت روح و جسم را در سایه آموزه های قرآنی بیان و اظهار کرد: قرآن کریم، گنجینه جامع الهی برای رشد انسان است و در این کتاب الهی به تمام نیازمندهای بشر برای تکامل پاسخ گفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: گسترش حشر و نشر قرآنی باعث می شود انسان به سعادت و سلامت دنیوی و اخروی برسد.

گفتنی است؛ در این محفل نورانی ناخدا سوم سلیمانی قاری برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین قاری بین المللی ابراهیم تبسم چهره به تلاوت قرآن کریم پرداختند‌ و در پایان مراسم تابلوفرش منقش به ناو جماران به آستان مقدس حضرت فاطمه اخری(س) اهدا شد.

انتهای پیام
captcha