انعکاس فعالیت‌های قرآنی بانوان در رسانه‌ها مطلوب نیست
کد خبر: 4015877
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
عقبایی مطرح کرد:

انعکاس فعالیت‌های قرآنی بانوان در رسانه‌ها مطلوب نیست

عضو هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور در شورای مرکزی گفت: انعکاس فعالیت‌های قرآنی بانوان در رسانه‌ها و جامعه در حد مطلوب نیست و انتظار داریم که توجه بیشتری به حوزه فعالیت‌های قرآنی بانوان صورت پذیرد.

حوریه عقبایی، عضو هیات اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور در شورای مرکزی حوریه عقبایی، عضو هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور در شورای مرکزی در حاشیه اجلاسیه مدرسین و مدیران استانی نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان در همه استان‌ها تشکیل شده است. این هیئت‌ها شامل اعضای فعال در زمینه‌های قرآنی، تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی، حوزه‌های علمیه و غیره است که این نهادها در هیئت اندیشه‌ورز نماینده دارند و  همه فعالیت‌های قرآنی بانوان در استان خود را می‌توانند مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به آماری که اخذ شده است می‌توان گفت افرادی که در این هیئت‌ها عضو هستند در استان خود شهره به فعالیت‌های قرآنی بوده و آنها را به‌عنوان یک فرد قرآنی موجه می‌شناسند.

عقبایی افزود: بانوان از تأثیرگذارترین اقشار در جامعه و به‌ویژه در تربیت فرزندان هستند و چه  بهتر که برای فعالیت‌های قرآنی سازماندهی شوند ‌و این فعالیت‌ها در اجتماع و منزل پیاده شود و دیگران هم از آنها بهره مند شوند.

این عضو هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور در شورای مرکزی اظهار کرد: این نشست، دومین نشست است که برگزار می‌شود و در این نشست با همفکری و مشورت با دست‌اندرکاران و خبرگان این حوزه راهبردهایی برای فعالان استان‎ها تهیه و تدوین می‌شود تا این عزیزان با قدرت بیشتری فعالیت خود را انجام دهند.

این مدرس دانشگاه در پاسخ به این سؤال که چه میزان فعالیت‌های قرآنی بانوان در کشور بازتاب پیدا می‌کند اظهار کرد: انعکاس فعالیت‌های قرآنی بانوان در رسانه‌ها و جامعه در حد مطلوب نیست و ما انتظار داریم که توجه بیشتری به حوزه فعالیت‌های قرآنی بانوان صورت پذیرد.

وی ادامه داد: این هیئت‌ها همه فعالیت‌های قرآنی بانوان را در استان خود می‌توانند تحت پوشش قرار دهند و وحدت رویه هم در رابطه با آموزش، پژوهش و‌‌‌‌‌ غیره در استان انجام شود. بانوان از ارکان مهم در تربیت هستند و اگر در خصوص فعالیت‌های قرآنی تغذیه علمی و مهارتی شوند می‌توانند مؤثرتر واقع شده و قرآنی بودن آنها می‌تواند در اجتماع و تربیت فرزندان تأثیر بگذارد.

این عضو هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور در شورای مرکزی افزود: هیئت اندیشه‌‎ورز تحت حمایت سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته و افراد آن گزینش‌شده هستند. همچنین در این هیئات همه حوزه‌های قرآنی مدنظر ماست، اما تمرکز ما انس با قرآن و تربیت قرآنی در افراد است.

انتهای پیام
captcha