دیدار هیئتی از حماس با حزب‌الله لبنان
کد خبر: 4014794
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

دیدار هیئتی از حماس با حزب‌الله لبنان

هیئتی از حماس به ریاست حسن شناعه با مسئولان منطقه‌ای حزب‌الله در لبنان دیدار و ضمن محکومیت اقدام اخیر انگلیس در رابطه با حماس و تأکید بر مقدس بودن آرمان مردم فلسطین، وضعیت اردوگاه‌های منطقه صیدا نیز از سوی دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ زید ضاهر، مسئول منطقه صیدا در حزب‌الله لبنان، از هیئتی از جنبش «حماس» به ریاست حسن شناعه، مسئول سیاسی این جنبش صیدا و با حضور عارف حمید مسئول شعبه صیدا و علی زینو، مسئول شعبه عین الحلوه استقبال کرد.

این هیئت ضمن تبریک روز شهید به کادر رهبری حزب‌الله، بر قداست آرمان و جان‌فشانی‌های خود در راه این آرمان تأکید کرد که ملت را از ذلت و انقیاد به سربلندی و افتخار سوق داده است.

شرکت‌کنندگان در این مراسم، قرار دادن شاخه سیاسی جنبش حماس از سوی انگلیس در فهرست تروریستی را محکوم کردند و آن را ناشی از استانداردهای دوگانه‌ای معرفی کردند که همه این رژیم‌های مستکبر دنبال می‌کنند و تروریسم واقعی رژیم صهیونیستی را نادیده می‌گیرند که هر روز با کشتار، ویرانی، آوارگی و تخریب خانه‌های مردم و اخراج آن‌ها از خانه‌های خود ادامه دارد.

در این دیدار همچنین از مقاومت مردم فلسطین که با تمام امکانات محدود خود با ارتش اشغالگر مقابله می‌کنند و از رزمندگان مقاومت در تمام گروه‌ها تقدیر شد که با مجاهدت‌های خود معادلات جدیدی را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کردند.

در این دیدار سپس وضعیت اردوگاه‌های صیدا نیز مطرح شد و راه‌های همکاری و هماهنگی دو طرف برای قرار گرفتن در کنار مردم در این شرایط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha