۲۴ نفر برگزیده یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) در استان اصفهان شدند
کد خبر: 4014776
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

۲۴ نفر برگزیده یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) در استان اصفهان شدند

دبیر یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) در استان اصفهان از برگزیده شدن ۲۴ نفر در مرحله استانی و راهیابی آثار برگزیده به مرحله کشوری این دوره از جشنواره خبر داد.

جشنواره علامه حلی(ره)

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه علمیه اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول ملکیان، دبیر یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در استان اصفهان اظهار کرد: این جشنواره همراه با معرفی نفرات برگزیده در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی افزود: در روزهای گذشته، داوری ۶۱ اثر راه‌یافته به این مرحله با حضور اساتید و داوران علمی انجام شد که ۳۱ اثر از طلاب آقا و ۳۰ اثر از بانوان طلبه بود.

دبیر یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در استان اصفهان اضافه کرد: آثار راه‌یافته به مرحله داوری از هر پنج گروه قرآن و حدیث؛ تاریخ؛ منطق و فلسفه و کلام و عقاید؛ فقه و حقوق و اصول؛ علوم انسانی و اخلاق و تبلیغ شرکت داشتند.

حجت‌الاسلام ملکیان ادامه داد: از میان آثار طلاب آقا، تعدادی مقاله سطح یک در پایه سوم حوزه علمیه و تعدادی مقاله سطح دو و تحقیق پایانی در پایه‌های ششم و هشتم وجود داشت. در میان آثار بانوان طلبه نیز مقاله سطح یک و دو و پایان‌نامه سطح سه و چهار به چشم می‌خورد.

وی بیان کرد: در مرحله داوری یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان، ۲۴ نفر حائز رتبه‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر شدند؛ همچنین در این داوری یک کتاب نیز حضور داشت که حائز رتبه شد. آثار برگزیده برای داوری در مرحله کشوری جشنواره علامه حلی(ره) به قم ارسال می‌شود.

دبیر یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) در استان اصفهان در توضیح ویژگی‌های این دوره از جشنواره، گفت: تمام آثار راه‌یافته به مرحله داوری دارای فایل دیجیتال بود که چند روز قبل از برگزاری این مرحله برای همه اساتید داور ارسال شد و آنها فرصت کافی برای مطالعه و نمره پیشنهادی داشتند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، از برگزاری جلسات حضوری و غیرضروری در زمان بررسی آثار خودداری شد و به نحوی سرعت روند انتخاب نفرات برگزیده افزایش پیدا کرد.

 

انتهای پیام
captcha