انتخاب دولت‌مردان از همه اقوام و مذاهب براساس شایسته‌سالاری باشد
کد خبر: 4014459
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
امام‌جمعه مهاباد:

انتخاب دولت‌مردان از همه اقوام و مذاهب براساس شایسته‌سالاری باشد

امام‌جمعه مهاباد گفت: از مسئولان ارشد کشوری و شخص رئیس‎جمهور و دولت وی انتظار داریم که در انتخاب مدیران و مسئولان ارشد کشوری از تمام اقوام و مذاهب براساس شایسته‌سالاری اهتمام داشته باشند.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‎غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، ۲۸ آبان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهاباد، اظهار کرد: بسیج منشأ خیرات و ثمرات زیادی برای جمهوری اسلامی بوده و این نقش را می‌توان در تمامی دوران استقرار این نظام الهی به وضوح دید.

وی افزود: بسیج در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن تا به امروز، همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و این نقش در جای جای ایران اسلامی قابل مشاهده است.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: امروز فعالیت و تلاش بسیجیان در امر واکسیناسیون سراسری در قالب طرح «شهید قاسم سلیمانی» غیرقابل‌انکار است و با همت این افراد مخلص در آستانه واکسیناسیون سراسری قرار داریم.

وی با اشاره به آیین وداع با شهید گران‌قدر دفاع مقدس بانو «فاطمه اسدی» به‌عنوان نخستین بانوی شهید اهل سنت تفحص شده دفاع مقدس، گفت: مردان و زنان اهل سنت در طول چهار دهه انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره پشت نظام خود بوده و از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند.

ماموستا امامی با بیان اینکه خون شهیدان شیعه و سنی بر سر دفاع از این مرز بوم با هم ترکیب شده است، تصریح کرد: امروزه از مسئولان ارشد کشوری و شخص رئیس‌جمهور و دولت وی انتظار داریم که در انتخاب مدیران و مسئولان ارشد کشوری از تمام اقوام و مذاهب براساس شایسته‌سالاری اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: توجه و نگاه یکسان به قومیت‌های ایرانی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و اجرایی شدن این امر زمینه اتحاد و همبستگی ملی را افزایش خواهد داد.

انتهای پیام
captcha