توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، نشان از دست‌های پشت پرده دارد
کد خبر: 4010148
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
یک فعال قرآنی در خراسان شمالی:

توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، نشان از دست‌های پشت پرده دارد

یک فعال قرآنی در خراسان شمالی گفت: توهین به ساحت مقدس قرآن کریم گرچه به ظاهر توسط افرادی ناچیز انجام می‌شود، اما در اصل نشان از پشت پرده‌های پیچیده و کینه توزانه دارد.

عباس کیفی بجستانی، استاد دانشگاه‌های خراسان شمالی و فعال قرآنیعباس کیفی بجستانی، استاد دانشگاه‌های استان و فعال قرآنی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه توهین به ساحت مقدس قرآن کریم امری بسیار ناپسند است، افزود: متاسفانه این گستاخی و هتاکی‌های بی‌شرمانه نسبت به قرآن کریم به هر نحوی در فضای مجازی منتشر می‌شود، دل هر مسلمانی را که پرتویی از انوار نورانی قرآن کریم را دریافت کرده باشد به درد می آورد.

کیفی بجستانی اظهار کرد: این حرکت‌های رذیلانه و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم گرچه به ظاهر توسط افرادی ناچیز انجام می‌شود، اما در اصل نشان از پشت پرده‌های پیچیده و کینه توزانه دارد که باید جدی پیگیری شود.

وی افزود: از فعالان قرآنی در سراسر کشور درخواست می‌نمایم که به موقع در برابر این دسیسه‌های شیطانی با بصیرت موضع‌گیری نمایند.

یک فعال قرآنی در خراسان شمالی گفت: در پی تولید و انتشار کلیپ‌های طنز و توهین به ساحت مقدس قرآن کریم در فضای مجازی در کشور توسط افرادی خواسته یا ناخواسته، این اقدام زشت توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) است که باید جلو آن گرفته شود تا دوباره توسط دیگر افراد ساده لوح تکرار نشود.

این استاد دانشگاه گفت: کلام وحی‌‌ که پس از ۱۴۰۰ سال همچنان بزرگترین کتاب الهی و پرمعناترین برنامه انسان‌ساز بشریت است، رسانه‌ای قدرتمند در رساندن پیام مهربانی و عطوفت میان انسان‌ها و پیروان‌ ادیان گوناگون است.

وی تصریح کرد: همه خادمین قرآن کریم باید درجهت ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی و در بین عموم مردم  بیش از پیش تلاش و کوشش نمائیم.

این فعال قرآنی اظهار کرد: وظیفه قرآنیان پرتلاش، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و تبیین و معرفی شخصیت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و‌ بهره‌مندی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از احکام عالیه قرآن کریم است.

کیفی بجستانی به خانواده‌ها توصیه کرد: باتوجه به وجود فضای مجازی و تکنولوژی‌های جدید، مراقب  از فرزندان در این فضا و نظارت بر فعالیت مجازی کودکان بسیار مورد اهمیت است.

انتهای پیام
captcha