اشتغال خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های کمیته امداد است
کد خبر: 4009082
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

اشتغال خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان یکی از سرفصل‌های مهم کاری کمیته امداد را اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و فرزندان آن‌ها دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، برای نخستین بار بخشی از امور اشتغال کمیته امداد برون سپاری می‌شود.

اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز 8 آبان‌ماه در بازدید از روند برگزاری آزمون برون سپاری بخشی از خدمات اشتغال کمیته امداد استان کرمان یکی از سرفصل‌های مهم کاری کمیته امداد را اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و فرزندان آن‌ها دانست.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌ در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی و همچنین با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، برای نخستین بار بخشی از امور اشتغال کمیته امداد برون سپاری می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا با اعلام فراخوان بخشی از کارهای اشتغال را به افراد علاقه‌مند و با تجربه از بین گروه‌های مختلف جهادی، دفاتر کاریابی و مراکز واگذار می‌کنیم.

صادقی با بیان اینکه به افراد پذیرفته شده در زمینه‌های مختلف از جمله مشاوره، استعداد سنجی و نظارت بر اجرای طرح اشتغال از ابتدا آموزش‌هایی داده می‌شود، بیان کرد: من معتقدم با این اقدام تحولی در اشتغال استان کرمان ایجاد خواهد شد که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم گزارش خوبی در حوزه اشتغال ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: طی امروز و روز گذشته در دو نقطه استان حدود 316 نفر از علاقه‌مندان با توجه به فراخوان در این آزمون‌ها شرکت کردند که پذیرفته شدگان در آزمون بعد از مصاحبه و گزینش بخشی از امور اشتغال این نهاد را بر عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha