کارگروه ویژه رفع موانع تولید در راور تشکیل شد
کد خبر: 4009052
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

کارگروه ویژه رفع موانع تولید در راور تشکیل شد

رئیس دادگستری شهرستان راور بیان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه و رئیس‌جمهور مبنی بر رفع موانع تولید و اشتغال، کارگروه ویژه تولید و اشتغال در این شهرستان تشکیل شد.

ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان راوربه گزارش ایکنا از کرمان، ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان راور امروز 8 آبان ماه در جلسه آغاز به کار کارگروه ویژه تولید و اشتغال در شهرستان راور بیان کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأکیدات رئیس قوه قضاییه و رئیس‌جمهور مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه نخستین جلسه کار گروه ویژه رفع موانع تولید، اشتغال و هم‌اندیشی در خصوص پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی تعطیل شده در دادگستری راور تشکیل شد.

فرحبخش با اشاره به رصد واحدهای تولیدی، کشاورزی، دامی و صنعتی در شهرستان اظهار کرد: رونق تولید و اشتغال مولد در شهرستان نیازمند مدیریت جهادی و میدانی است و دستگاه قضایی با تمام توان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری خواهد کرد.

رئیس دادگستری راور بیان کرد: لیست کامل از واحد‌های تولیدی در سطح شهرستان که به دلایل مختلف تعطیل شده‌اند و فعالیت آن‌ها متوقف شده، تهیه شده است.

وی در پایان با اشاره به شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها عنوان کرد: مسائل حقوقی واحدهای تولیدی، کشاورزی، دامی، معدنی، صنعتی و مشکلات بانکی وغیره با حضور کارشناسان در این کار گروه بررسی می‌شود و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و مشکلات با اولویت واحدهای تولیدی و دامی اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام
captcha