اولویت در همدان بکارگیری از ظرفیت جوانان است
کد خبر: 4008872
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

اولویت در همدان بکارگیری از ظرفیت جوانان است

استاندار همدان با تاکید بر اینکه هر موقع به جوان اعتماد شده توانستیم نتیجه خوبی بگیریم، گفت: از برنامه و نظرات نخبگان جوان در جهت توسعه استان استفاده خواهد شد و در راستای تحقق بخشی به آن‌ها اقدام می‌شود.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز هفتم آبان‌ماه در اولین نشست نظام بررسی مسائل استان همدان با حضور جوانان، فرهیختگان و نخبگان اظهار کرد: رویکرد دولت حمایت از جوانان است، دست یاری به سوی تک تک جوانان فرهیختگان و نخبگان انقلابی استان دراز می‌کنم و همگی درخواست دارم در کارگروه‌های تخصصی که برنامه‌ریزی می‌شود شرکت کنند و علاوه بر آن در جلسات عمومی هم حضور داشته باشند و در کنار رسیدگی به مسائل روزمره هم فکری و جلسات ماهانه با جوانان را برگزار خواهیم کرد.

استاندار همدان بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب کاملترین سند پیش روی ما برای ادامه مسیر است که در آن به بکارگیری جوان با انگیزه، واقع‌بین، اهل کار و تلاش، مومن، پاک‌دست، صادق و جوانی که در شرایط سخت حماسه ساز است، اشاره شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر موقع به جوان اعتماد شده توانستیم نتیجه خوبی بگیریم، افزود: در عرصه ورزش، علم و... جوانان مقام‌آور هستند و مقام معظم رهبری هم به جوانان می‌فرمایند روحیه مطالبه‌گری را حفظ کنید.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: باید بتوانیم رضایت همه مردم را جذب کنیم و همه باید زیر پرچم ولایت جمع شویم.

وی گفت: از برنامه و نظرات نخبگان جوان در جهت توسعه استان استفاده خواهد شد و در راستای تحقق بخشی به آن‌ها اقدام می‌شود.

استاندار همدان در پاسخ به برخی که درخواست عزل مدیران دولتی قبل را دارند، اظهار کرد: دولت‌های قبل برآمده از آرای ملت بوده و با نظارت و شفافیت قانونی و تایید شورای نگهبان فعالیت کردند و همگی جزئی از بدنه و ساختار نظام بوده‌اند اما اگر کسی در مسیر کاری که به او واگذار شده دچار خلل شده است نیاز به بررسی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: هدف همه ما توسعه استان است و در تلاشیم با وحدت و همدلی کارها را پیش ببریم و در جهت تحقق آن نیارمند همکاری جوانان هستیم.

انتهای پیام
captcha