بخشیدن جانی دوباره به بیماران با اهدای عضو معلم سمنانی
کد خبر: 4008776
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

بخشیدن جانی دوباره به بیماران با اهدای عضو معلم سمنانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: اهدای عضو معلم فداکار سمنانی که دچار مرگ مغزی شده بود به تعدادی از بیماران جان دوباره بخشید.

بخشیدن جانی دوباره به بیماران با اهدای عضو معلم سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی سمنان، نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان امروز 7 آبان از اهدای عضو معلم فداکار سمنانی به بیماران در انتظار عضو خبر داد و گفت: در این اقدام انسان‌دوستانه که با تصمیم سخاوتمندانه و رضایت خانواده نیکوکار میرزایی صورت گرفت؛ اعضای پیکر زنده یاد رحمان میرزایی 54 ساله به بیماران دردمند نیازمند پیوند عضو جان دوباره بخشید.

وی ادامه داد: زنده یاد رحمان میرزایی معلم بازنشسته در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده، و خانواده وی پس از آگاهی از تایید مرگ مغزی وی توسط پزشکان و با توجه به بی بازگشت بودن این شرایط، با تصمیمی نیک اندیشانه به چند بیمار نیازمند پیوند، جان دوباره بخشیدند.

دانایی با اشاره به اینکه خانواده محترم زنده‌ یاد رحمان میرزایی با آگاهی از اقدام پدر به دریافت کارت اهدای عضو و وصیت وی به اهدای عضو در صورت رخداد مرگ مغزی طی اقدامی خیرخواهانه به اهدای اعضای این معلم فداکار رضایت دادند اظهار کرد: به گفته ی خانواده ی میرزایی زنده یاد رحمان میرزایی در طی زندگی‌اش نیز بخشنده و آموزگاری پرتلاش بود و اینک سفر او به جهان باقی نیز با بخشش و درسی بزرگ همراه است.

انتهای پیام
captcha