گام‌های خوبی در زمینه اشتغال و تولید اردبیل برداشته شده است
کد خبر: 4008490
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

گام‌های خوبی در زمینه اشتغال و تولید اردبیل برداشته شده است

فرماندار شهرستان اردبیل، گفت: در زمینه اشتغال و تولید گام‌های خوبی در بخش تعاون برداشته شده که به همین منظور می‌توان به ظرفیت اشتغال بخش تعاون در مناطق روستایی و عشایری توجه ویژه‌ای داشت.

مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل، پنجم آبان‌ماه، در بازدید از تعاونی‌های فعال اردبیل، اظهار کرد: در مجموع 550 تعاونی اردبیل فعال است و بیش از پنج هزار نفر در این تعاونی‌ها مشغول کار هستند و در مجموع 2 هزار و 650 میلیارد ریال در تعاونی‌های شهرستان اردبیل سرمایه‌گذاری شده که بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: در زمینه اشتغال و تولید گام‌های خوبی در بخش تعاون برداشته شده که به همین منظور می‌توان به ظرفیت اشتغال بخش تعاون در مناطق روستایی و عشایری توجه ویژه‌ای داشت که این مسئله در توسعه تعاونی‌ها به یک امر مهم و اساسی در این زمینه تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل، بیان کرد: کارها و فعالیت‌های موفق بخش تعاون معرفی خواهد شد که به همین منظور قرار است 25 درصد فعالیت‌های اقتصادی کشور از سوی این بخش انجام شود و با توجه به وضعیت تحریم و کرونا فعالیت‌های اقتصادی تحت فشار قرار گرفته که در حوزه کار و تولید و صادرات فعال هستند.

امامی‌یگانه بیان کرد: تعاونی‌ها قسمت مهمی برای ایجاد فرصت اشتغال و تولید هستند که به همین منظور حمایت و پشتیبانی شده با ارائه تسهیلات مورد نیاز جزو اولویت‌های اساسی و مورد نظر بوده که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت تعاونی‌های فعال در استان اردبیل برای توسعه آن‌ها جزو برنامه‌های اساسی و مهم است که به همین منظور درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع را هر چه سریع‌تر برطرف‌سازی کنیم.

فرماندار شهرستان اردبیل، افزود: درصدد رفع مشکلات بیکاری جوانان هستیم تا هر چه سریع‌تر در این زمینه با تحقق اهداف مورد نظر گام برداشته و شاهد رونق و توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه باشیم.

انتهای پیام
captcha