توسعه مشاغل خانگی زمینه‌ای برای اشتغال پایدار در جامعه
کد خبر: 4006653
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

توسعه مشاغل خانگی زمینه‌ای برای اشتغال پایدار در جامعه

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی زمینه‌ای برای اشتغال پایدار در جامعه است، افزود: توسعه مشاغل خانگی زمینه‌‌ای برای بسط اقتصاد کشور است که در این زمینه سه فاز شناسایی، توانمندسازی و اتصال به بازار صورت می‌گیرد.

ارسالی چهارشنبه//توسعه مشاغل خانگی زمینه‌ای برای اشتغال پایدار در جامعهمهدی خطیرنامنی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان اظهارکرد: توسعه مشاغل خانگی زمینه‌ساز توسعه اقتصاد کشور است و در این زمینه سه فاز شناسایی، توانمندسازی و اتصال به بازار صورت می‌گیرد که حمایت از طرح ملی مشاغل خانگی منجر به تولید اشتغال پایدار در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در توسعه مشاغل خانگی از  فضای مجازی نباید غافل شد، افزود: بازاریابی به موقع و درست از مهترین نقاط قوت در این طرح ملی است و متقاضیان می‌توانند تولید مشاغل خانگی خودشان را از طریق اداره پست و شرکت‌های خصوصی باربری به تمام نقاط کشور ارسال کنند و در این زمینه نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل بود.

وی با بیان اینکه هدف ما در طرح توسعه مشاغل خانگی ایجاد و توسعه‌ اشتغال است، افزود:  باید در تولید محصول بسته‌بندی‌، برندسازی، تنوع بخشی و خلاقیت لحاظ شود و تولیدات باید بر‌اساس نیاز بازار و با سلیقه‌های مختلف به بازارهای صادراتی برنامه‌ریزی شود.

انتهای پیام
captcha