برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج
کد خبر: 4006310
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج

محفل انس با قرآن ویژه بانوان سنندجی به مناسبت گرامیداشت میلاد نبی اکرم(ص) امروز، ۲۷ مهرماه در امامزاده پیر عمر سنندج برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در سنندجبه گزارش ایکنا از کردستان، سیدحمیده حسینی، مدیر مدرسه علوم دینی حضرت خدیجه‌الکبری سنندج، امروز، 27 مهرماه در محفل انس با قرآن ویژه بانوان سنندجی با گرامیداشت میلاد نبی اکرم(ص) اظهار کرد: قرآن کتابی است برای تمام اعصار و قرون و در تمام زمینه‌های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و ... راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می‌تواند ما را به راه سعادت رهنمون کند.

وی افزود: هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی است که باید جهت تقویت وحدت و اتحاد بین مسلمانان از آن استفاده کرد.

حسینی به اهمیت برگزاری محافل قرآنی در جامعه اشاره و بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود و همچنین محافل انس با قرآن باعث ترویج معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان که می تواند در برابر تهدیدها و معضلات اجتماعی مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها در گرو خواندن و عمل کردن به آیات قرآن است، گفت: کلام قرآن یک کلام استوار و با صلابت است و مبتنی بر شک و گمان نیست و هر کس به اندازه درجه فهم خود از برکات این کتاب الهی می‌تواند بهره‌مند شود.

مدیر مدرسه علوم دینی حضرت خدیجه الکبری سنندج با تأکید بر اینکه دین اسلام کامل‌‌ترین دین و قرآن سودمندترین کتاب برای بشر است، یادآور شد: حاکم بودن فضای معنوی و الهی در جامعه موجب پیشرفت و سلامت افراد و جامعه می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم معنوی نگین سالمی و دریا میرکی از قاریان مدرسه علوم دینی خدیجه‌الکبری سنندج با قرائت خود بر معنویت مجلس افزودند.

انتهای پیام
captcha