بنیاد برکت 2000 طرح مشاغل خانگی را در مناطق محروم اردبیل اجرا کرد
کد خبر: 4004519
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

بنیاد برکت 2000 طرح مشاغل خانگی را در مناطق محروم اردبیل اجرا کرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، گفت: ارائه تسهیلات کم‌بهره و زودبازده برای اجرای 2 هزار طرح مشاغل خانگی و خرد در مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی استان اردبیل محقق شده است.

رضازاده// بنیاد برکت 2000 طرح مشاغل خانگی را در مناطق محروم اردبیل اجرا کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، 21 مهرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: 2 هزار واحد تولیدی زودبازده در استان اردبیل با حمایت بنیاد برکت فعالیت خود را آغاز می‌کنند که در این زمینه 100 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات کم‌بهره و زودبازده نیز برای اجرای 2 هزار طرح مشاغل خانگی و خرد در مناطق کم‌برخوردار و روستایی استان اردبیل محقق شده و در این زمینه تمهیدات لازم برای حمایت‌های همه‌جانبه در دستور کار است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح‌های اقتصادی در استان اردبیل با اولویت و جدیت ویژه در حال پیشروی بوده و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در راستای توسعه و گسترش اهداف اقتصادی استان اقدامات لازم و اساسی را تحقق بخشیم.

افتخاری تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار میلیارد ریال برای مجموعه این طرح‌های اشتغالزایی در نظر گرفته شده است که توانسته ۶۰ درصد از ۲ هزار شغل را در استان رقم بزند که این مسئله در استان اردبیل با سرعت خوب و مطلوبی در حال اجراست و امید می‌رود مشکلات و موانع موجود در راستای تأمین اعتبارات مورد نیاز برطرف شود.

وی اظهار کرد: به همت بنیاد برکت، در قالب این طرح برای ۶ هزار نفر در استان اردبیل فرصت شغلی فراهم خواهد شد که امید و جدیت ما بر این است تا بتوانیم اجرای این طرح‌های مهم و هدفمند را در استان اردبیل به یک امر نهادینه و مهم تبدیل کنیم و شاهد رفع مشکل بیکاری در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام
captcha