1200 فرصت شغلی جدید در اردبیل ایجاد می‌شود
کد خبر: 4003937
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

1200 فرصت شغلی جدید در اردبیل ایجاد می‌شود

فرماندار اردبیل در بازدید از کشتارگاه صنعتی این شهر، گفت: ایجاد یک‌ هزار و 200 فرصت شغلی جدید با اجرای طرح‌های مختلف در دستور کار است.

رضازاده// 1200 فرصت شغلی جدید در اردبیل ایجاد می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل، 19 مهرماه، در بازدید از کشتارگاه صنعتی این شهر، اظهار کرد: عملیات اجرایی 122 طرح کشاورزی جدید و راکد در اردبیل تکمیل شده که این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 200 میلیارد ریالی به اجرا درمی‌آید.

وی بیان کرد: ایجاد یک‌ هزار و 200 فرصت شغلی جدید با اجرای این طرح‌ها در دستور کار است که در این زمینه ظرفیت‌های موجود برای توسعه منطقه به کار گرفته و  عملیاتی می‌شود تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود به اهداف خود دست یابیم.

فرماندار اردبیل ادامه داد: واحد قطعه‌بندی مرغ مجموعه از این هفته کار خود را آغاز می‌کند که هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده و امید می‌رود که شاهد بهره‌وری بیشتر با تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

امامی‌یگانه تصریح کرد: اشتغال‌زایی برای 60 نفر و توسعه حوزه‌های مختلف اردبیل جزو برنامه‌های اساسی و مهم است که در این زمینه توانسته‌ایم اردبیل را در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی و دامپروری پیشتاز کرده و سالانه بیش از 4.5 میلیون تن انواع محصولات زراعی، باغی و دامی در این استان تولید کنیم.

وی اظهار کرد: از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف مورد نظر دریغ نمی‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در کم‌ترین زمان ممکن اهداف خود را محقق کرده و مشکلات موجود در این زمینه را نیز برطرف‌سازی کنیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام
captcha