وبینار «سند و آفرینش‌های ادبی» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4003642
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

وبینار «سند و آفرینش‌های ادبی» در همدان برگزار می‌شود

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری چهارمین وبینار «سند و آفرینش‌های ادبی» در سلسله وبینارهای علمی و تخصصی «سند به مثابه توسعه» خبر داد.

وبینار «سند و آفرینش‌های ادبی» در همدان برگزار می‌شودمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری چهارمین وبینار سند و آفرینش‌های ادبی، اظهار کرد: این وبینار با موضوع نقش کادر درمان در دفاع مقدس و با سخنرانی مسیح جواهردهی، کارشناس تاریخ شفاهی رگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدرس این وبینار نیز لیلا عبهری، نویسنده همدانی است، یادآور شد: این برنامه با همکاری مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان فردا، 19 مهرماه از ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: برنامه بر بستر نرم‌افزار adobe connect با ارائه گواهی از سوی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور انجام خواهد شد و علاقه‌مندان برای ورود به وبینار از طریق لینک https://vc.nlai.ir/hamedan می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha