تحصیل رایگان 40 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در مدرسه قرآنی «ندای آسمان»
کد خبر: 4002320
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

تحصیل رایگان 40 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در مدرسه قرآنی «ندای آسمان»

40 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در مقطع ابتدایی به صورت رایگان در مدرسه قرآنی ندای آسمانی تهران تحصیل می‌کنند.

تحصیل رایگان 40 دانش آموز در مدرسه غیردولتی قرآنی «ندای آسمان»به گزارش ایکنا، با اعلام همکاری مدرسه قرآنی ندای آسمانی برای ثبت نام دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اول، 40 دانش‌آموز تحت حمایت ادارات کمیته امداد اسلامشهر، بهارستان و چهاردانگه به این مدرسه معرفی شدند تا از تحصیل رایگان بهره‌مند شوند.

مدرسه قرآنی ندای آسمان با هدف تربیت نیروهای تخصصی قرآنی در زمینه تلاوت، حفظ و مفاهیم قرآنی در حوزه جنوب غرب استان تهران فعالیت می‌کند. همچنین، هزینه آموزش سالانه هر دانش‌آموز هفت میلیون و 400 هزار تومان است که برای دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد رایگان است.

این مدرسه برای ثبت نام رایگان از 80 دانش‌آموز اعلام آمادگی کرد که با توجه به ظرفیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اول ساکن در این مناطق، تاکنون 40 دانش‌آموز به این مدرسه معرفی شده‌اند.

همچنین، مدیر مدرسه قرآنی ندای آسمان آمادگی خود برای ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن به دانش‌آموزان تحت حمایت علاقه‌مند و سایر مددجویان تحت حمایت به منظور افزایش سطح علمی قرآنی را اعلام کرده است.

مدارس قرآنی به مدارسی اطلاق می‌شود که در آن دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند، علاوه بر برنامه رسمی و ساعات مقرر در جداول مواد درسی دوره‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی، مهارت‌های تکمیلی قرآنی را نیز فرا می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha