اعلام راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره ملی تلاوت
کد خبر: 4000167
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

اعلام راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره ملی تلاوت

ناظر فنی و دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی از اعلام راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره ملی تلاوت خبر داد.

اعلام راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره ملی تلاوتحسین شریفیان، ناظر فنی و دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص جزئیات جشنواره تلاوت‌های مجلسی، گفت: اولین جلسه دوره مقدماتی دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خراسان رضوی، همزمان با ۲۷ شهریورماه در جلسه استاد دوستی مسجد المهدی(عج) واقع در خیابان مفتح حضور پیشکسوتان عرصه قرآنی با شکوه خاصی برگزار شد و در این جلسه مهدی بیات، سعید دشتبان، حامد خلیلی، رسول عباسی، حامد عادل، علی اکبر احمدی، کاظم اصغر زاده، احمد محمدی به تلاوت پرداختند.

شریفیان اظهار کرد: در پایان جلسه کاظم اصغرزاده، رسول عباسی و حامد خلیلی با نظارت استاد و ناظر جلسه و به رای گذاشته شدن تلاوت‌ها با رای مستقیم مردمی به مرحله نهایی این دوره از جشنواره راه یافتند.

وی ابراز کرد: همچنین 26 شهریورماه نیز در جلسه استاد صادق علمی که در بیت‌الشهدا برگزار شد علی صادقی مقدم، احسان سوختانلو، محسن بزم آرا، رضا رضایی، ابراهیم جاویدی، محمد امین کهن، مهدی دیهول به تلاوت پرداخته و در پایان رضا رضایی، احسان سوختانلو و ابراهیم جاویدی با نظارت استاد جلسه، ناظر فنی و با رای مردمی به عنوان برگزیدگان برای رقابت در مرحله نهایی انتخاب شدند.

ناظر فنی و دبیر جشنواره تلاوت های مجلسی خراسان رضوی تصریح کرد: مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی همزمان با شامگاه دوم مهرماه، با حضور داوود جعفری، دبیر جشنواره ملی  و جمعی از پیشکسوتان قرآنی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

شریفیان ادامه داد: داوری این مرحله توسط استاد محمد جوادپناهی، محمد جواد رجایی و حمید شاکرنژاد صورت گرفت.

وی افزود: احسان سوختانلو، رضا رضایی، ابراهیم جاویدی، کاظم اصغرزاده، حامد خلیلی و رسول عباسی در این مرحله با یکدیگر رقابت کرده و در مجموع آرای مردمی و ناظران و داوران حامد خلیلی ابراهیم جاویدی و احسان به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند.

ناظر فنی و دبیر جشنواره تلاوت های مجلسی خراسان رضوی ضمن تشکر از حجت‌الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم استان قدس رضوی و سایر دست‌اندرکاران همراه ابراز کرد: نفرات برتر از خراسان رضوی با برترین ها از سایر استان‌ها در مرحله کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

شریفیان افزود: در پایان مراسم استاد حمید شاکرنژاد نیز با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید حاضرین را به فیض رساند.

انتهای پیام
captcha