اجرای مسابقه آنلاین «شعور عاشورایی»
کد خبر: 3999803
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

اجرای مسابقه آنلاین «شعور عاشورایی»

دبیر اجرایی مسابقه «شعور عاشورایی» گفت: مجمع حافظان قرآن‌کریم کاشمر با هدف نشر پیام‌های معرفتی از واقعه عاشورا و سیره امام حسین(ع) مسابقه‌ عظیم فرهنگی«شعور عاشورایی» را به‌صورت غیرحضوری اجرا می‌کند.

اجرای مسابقه آنلاین «شعور عاشورایی»سیدحجت آقایی، دبیر اجرایی مسابقه «شعور عاشورایی» در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: منبع مطالعاتی مسابقه «شعور عاشورایی» پیام‌های روزانه‌ای است که در کانال و صفحه مجازی @kashmar.city بارگذاری می‌شود؛ این پیام‌ها از روز عاشورا تا اربعین حسینی منتشر می‌شود و در مجموع 40 پیام کوتاه و معرفتی است که منبع مطالعاتی آزمون را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: این مسابقه که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، جوایز نقدی این مسابقه 40 کارت هدیه 5 میلیون ریالی برای برترین‌ها به همراه 10 کارت هدیه 150 هزار تومانی برای افرادی است که بیش از نیمی از سؤالات پاسخ صحیح داده باشند.

آقایی ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام مسابقه «شعور عاشورایی» هم‌اکنون در حال اجرا است و هموطنان می‌توانند برای ثبت‌نام و مشاهده پیام‌های عاشورایی به آدرس zil.ink/ashoora_test مراجعه کنند.

دبیر اجرایی مسابقه «شعور عاشورایی» اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقه هیچ نوع محدودیتی وجود نداشته و هموطنان می‌توانند از جای جای کشور، با هر نوع قومیّت و مذهبی در آن شرکت کنند.

آقایی با بیان اینکه این مسابقه در تاریخ 23 مهرماه به‌صورت آنلاین و چند گزینه‌ای اجرا خواهد شد، اضافه کرد: همه فرایند برگزاری این مسابقه، رایگان بوده و هدف اصلی مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر از برگزاری این مسابقه نشر پیام‌های معرفتی از واقعه عاشورا و سیره امام حسین(ع) است.

دبیر اجرایی مسابقه «شعور عاشورایی» با اشاره به اینکه پاسخ صحیح و سرعت در پاسخگویی معیار سنجش برترین‌های خواهد بود، بیان کرد: مجمع حافظان قرآن کاشمر پیش از اجرای مسابقه «شعور عاشورایی»، مسابقه قرآنی «نور علی نور» را به همین ترتیب به اجرا رساند که با استقبال بیش از 26 هزار نفر از هموطنان روبه رو شد و به 30 نفر از ممتازان این رویداد قرآنی جوایز نقدی اعطا شد.

انتهای پیام
captcha