برگزاری جلسات مشاوره طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی قم
کد خبر: 3999244
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

برگزاری جلسات مشاوره طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی قم

جلسه مشاوره با موضوع شبکه‌سازی پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم در جهاددانشگاهی واحد استان برگزار شد.

برگزاری جلسات مشاوره طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی قمبه گزارش ایکنا از قم، جلسه مشاوره با موضوع شبکه‌سازی پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم صبح امروز، 31 شهریورماه، در جهاددانشگاهی واحد استان قم به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم با حضور دو نفر از پیشران‌های تولیدی پوشاک محمد حضائر و طیبه مستوفی برگزار شد.

یاسر شریفی، مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم در ابتدای جلسه به اهمیت شبکه‌سازی در این طرح پرداخت و گفت: در فاز سوم این طرح یکی از استانداردهایی که به دنبال آن هستیم شبکه‌سازی کسب وکارها و همکاری با پیشران‌ها در ایجاد زنجیره ارزش است.

در ادامه این جلسه مباحث دیگر شامل مزایای شبکه‌سازی، توسعه کسب‌وکار، نحوه ایجاد شبکه منسجم، زنجیره ارزش در مشاغل خانگی، اهمیت منابع انسانی در شبکه کسب‌وکار و مداخلات توسعه‌ای جهاددانشگاهی و همکاری‌های شکل گرفته با پیشران طرح بحث و گفت‌وگو شد.

یادآور می‌شود، جلسات مشاوره در این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی با موضوعات مورد نیاز و چالش‌های ایجاد شده برای صاحبان تولید و پیشرانان طرح به‌صورت دوره‌ای با حضور مشاورین مجرب استان قم برگزار می‌شود؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha