حمایت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم از ایده‌های دانشجویان
کد خبر: 3998656
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

حمایت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم از ایده‌های دانشجویان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم آمادگی حمایت از ایده‌های فناورانه دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه را جهت تجاری‌سازی آنها دارد و نیز در حوزه توانمندسازی و اشتغال‌پذیر کردن دانشجویان می‌تواند دوره‌های ویژه این دانشجویان طراحی و اجرا کند.

حمایت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم از ایده‌های دانشجویانبه گزارش ایکنا از قم، رؤسای دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی قم و جهاددانشگاهی واحد استان قم در نشستی مسیرهای توانمندسازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی را طرح و بررسی کردند.

در ابتدای این نشست که به میزبانی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، محمد حیدری، رئیس جهاددانشگاهی استان، به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان قم پرداخت و گفت: فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، اشتغال و تجاری‌سازی و برگزاری دوره‌های مهارتی در مراکز آموزشی از جمله مهمترین فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

وی تأکیدات و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جهاددانشگاهی را مورد توجه قرار داد و افزود: همچنین در زمینه فرهنگی اقدامات بسیار خوبی در جهاددانشگاهی استان قم انجام شده است و جشنواره‌ها‌، مسابقات و نشست‌های تخصصی فرهنگی در حوزه‌های مختلف در سطح استان قم و در سطح ملی هر ساله طراحی و اجرا می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی

در ادامه علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم به تعامل سازنده جهاددانشگاهی با دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی برای دانشجویان در سطح دانشگاه و نیز در خوابگاه‌های دانشجویی به‌صورت حضوری و مجازی از جمله این فعالیت‌هایی است که در جریان تعامل با این دانشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد:  همچنین مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی قم آمادگی حمایت از ایده‌های فناورانه دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه را جهت تجاری‌سازی آنها دارد و نیز در حوزه توانمندسازی و اشتغال‌پذیر کردن دانشجویان می‌تواند دوره‌های ویژه این دانشجویان طراحی و اجرا کند.

یادآور می‌شود، در این نشست رؤسای دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از خدمات جهادگرانه جهاددانشگاهی، مطالب و مطالباتی در خصوص همکاری با جهاددانشگاهی بیان کردند و مقرر شد تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای با هریک از دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی منعقد و برنامه‌های جهادی ویژه دانشجویان هر یک از دانشکده‌ها به‌صورت تخصصی و مجزا برگزار شود.

انتهای پیام
captcha