ترویج نقش زنان در دفاع مقدس لازمه دستیابی به بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3997396
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

ترویج نقش زنان در دفاع مقدس لازمه دستیابی به بیانیه گام دوم انقلاب

معاون بسیج خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت: ترویج و یادآوری نقش زنان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در دستیابی به بیانیه گام دوم انقلاب لازمه اساسی و ضروری است.

رضازاده// ترویج نقش زنان در دفاع مقدس لازمه دستیابی به بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از اردبیل، فاطمه گریوانی، معاون بسیج خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور، 22 شهریورماه، در مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات لیگ مناظرات ویژه خواهران دانشگاه‌های استان اردبیل، اظهار کرد: نگاه اصیل اسلامی به زن به عنوان الگوی سوم بوده و به همین دلیل فعالیت‌ها در بسیج دانشجویی خانواده‌محور شده است.

وی بیان کرد: نگاه به خانواده نگاهی مقدس است و در این زمینه بانوان به عنوان ستون اصلی خانواده‌ها  زمانی رشد می‌دهند که روح آرامش در خانواده حکم‌فرما باشد و آرامش بانوان در این زمینه لازمه اساسی و مهم است.

معاون بسیج خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور، ادامه داد: ترویج و یادآوری نقش زنان در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در دستیابی به بیانیه گام دوم انقلاب لازمه اساسی و ضروری است و بی‌شک اگر همراهی بانوان نباشد هیچ موفقیتی حاصل ما نخواهد شد.

گریوانی تصریح کرد: نقش بانوان در ارکان و لایه‌های مختلف جامعه پررنگ بوده و بانوان در همه امور جایگاه والایی داشته‌اند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در راستای دستیابی به جایگاه واقعی بانوان تلاش‌های ویژه‌ای انجام یافته و شاهد خروجی‌های مورد انتظار در این زمینه هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از دکتر فاطمه گریوانی، معاون بسیج خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور و فاطمه حبیب‌زاده بانوی موفق اردبیلی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha