آزادی ۳۰ زندانی جرائم مالی با کمک هیئت‌های مذهبی لرستان
کد خبر: 3997035
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
مدیرکل زندان‌های لرستان خبر داد:

آزادی ۳۰ زندانی جرائم مالی با کمک هیئت‌های مذهبی لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون، ۳۰ زندانی جرائم مالی زندان‌های لرستان در قالب طرح «هر هیئت مذهبی، آزاد کردن یک زندانی» آزاد شدند.

آزادی ۳۰ زندانی با بدهکاری مالی با کمک هیئت‌های مذهبی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالمجید کشوری، رئیس امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان لرستان یک‌شنبه، ۲۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۶۵۰ زندانی در ۲۰ ماهه گذشته با بدهی ۴۵۰ میلیون تومان از زندان‌های استان لرستان آزاد شده‌اند، گفت: از ابتدای ماه محرم امسال طرح «هر هیئت مذهبی آزاد کردن یک زندانی» را در دستور کار قرار دادیم که در قالب این طرح توانستیم ۳۰ نفر از زندانیان با بدهکاری مالی که در زندان‌های استان لرستان زندانی بودند را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه در عید غدیرخم امسال نیز ۲۷ زندانی جرائم غیرعمد و بدهکار مالی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند، بر لزوم ورود خیرین نسبت به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تأکید کرد و افزود: سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به‌مناسبت‌های مختلف و در قالب جشن‌های گلریزان در طول سال برگزار می‌شود و بسیاری از خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد چشم‌انتظار یاری خیرین هستند.

یادآور می‌شود، به‌همت خیرین لرستانی و در ادامه کار‌های ارزشمند در پنج ماهه اول امسال با کمک ۳۰۰ میلیون تومانی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در الیگودرز آزاد شدند. این در حالی‌است که سال گذشته نیز ۲۱ زندانی جرائم غیرعمد با کمک ۱۷۰ میلیونی خیرین آزاد شده‌اند.

انتهای پیام
captcha