عمده مشکلات ایثارگران مربوط به اشتغال و مسکن است
کد خبر: 3996560
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

عمده مشکلات ایثارگران مربوط به اشتغال و مسکن است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: با توجه به این که عمده مشکلات ایثارگران مربوط به اشتغال و مسکن است، بنابراین انتظار داریم رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، این مهم را مورد توجه قرار دهد.

رضازاده//عمده مشکلات ایثارگران مربوط به اشتغال و مسکن استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، 20 شهریورماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به این که عمده مشکلات ایثارگران مربوط به اشتغال و مسکن است، بنابراین انتظار داریم رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، این مهم را مورد توجه قرار دهد.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم، ادامه داد: مسئولیت آینده آقای قاضی‌زاده‌هاشمی بسیار سنگین است، چرا که وی در قبال خانواده‌های شاهد، جانباز، ایثارگر، آزاده و رزمنده‌های دوران هشت سال دفاع مقدس موظف به پاسخگویی بوده و بایستی به مطالبات آن‌ها پاسخ دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس، در خصوص اولویت‌های رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران و تبدیل وضعیت آن‌ها در ادارات و وزارتخانه‌ها به اضافه معضل مسکن این عزیزان، مهم‌ترین مشکلات فرا روی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

موسوی بیان کرد: توجه به عملکرد هلدینگ اقتصادی و مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که هلدینگ اقتصادی برای بنیاد هم لازم بوده و هم بایستی تقویت شود.

وی اظهار کرد: به نظر بنده در آینده بایستی تدبیری اتخاذ شود که این خانواده‌ها خودگردان شوند.

انتهای پیام
captcha