شایسته‌سالاری، ملاک انتصابات دولت باشد
کد خبر: 3996435
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

شایسته‌سالاری، ملاک انتصابات دولت باشد

امام‌جمعه موقت کالپوش با اشاره به اینکه انتصابات در دولت سیزدهم، با ملاک شایسته‌سالاری و به دور از هر نگاه و رویکردی باشد، گفت: با این موضوع می‌توانیم شاهد بازگشت اعتماد جامعه باشیم.

شایسته‌سالاری، ملاک انتصابات دولت سیزدهم باشد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد قلیان، امام‌جمعه موقت کالپوش، امروز، 19 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه عملی کردن وعده‌های رئیس جمهوری و وزرا در حد امکان مشروط به همدلی ملت است افزود: این موضوع موجب برگشت اعتماد از دست رفته مردم نسبت به دولت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتصابات در دولت سیزدهم، با ملاک شایسته‌سالاری و به دور از هر نگاه و رویکردی باشد، تا شاهد بازگشت اعتماد جامعه باشیم اظهار کرد: امروز باید استانداران و فرماندارانی منصوب شوند تا با خدمت خالصانه و بی‌منت اعتماد آسیب دیده مردم را جبران کنند.

امام‌جمعه موقت کالپوش درباره مقوله افغانستان نیز با تأکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رابطه با دولت افغانستان راه‌گشا و ملاک تصمیم‌گیری است، گفت: غرب‌گرایان باید به عملکرد و نتیجه حضور آمریکا در افغانستان توجه داشته باشند و بدانند آنچه که امروز در افغانستان می‌بینیم نتیجه ۲۰ سال اشغالگری ظالمانه غرب است که در طول این مدت حتی یک قدم برای پیشرفت این کشور برنداشتند.

انتهای پیام
captcha