گروه‌های جهادی مقدمه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشند
کد خبر: 3995199
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

گروه‌های جهادی مقدمه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب باید نگاه خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به مسئولیت‌پذیری در عرصه دفاع مقدس نوین تبدیل شود، تصریح کرد: نباید نگاه گروه‌های جهادی به دست دولت باشد و خود اهل اقدام و عمل و در حقیقت مقدمه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشند.

فقر و محرومیت نباید بر روندهای رفع آن پیشی گیردبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، شب گذشته، 13 شهریورماه در ارتباط تصویری به مناسبت مراسم روز فرهنگ فردوس، بیان کرد: امروز نوع جنگ دشمن، تاکتیک‌ها و خاک‌ریزها تغییر کرده و حتی سعی می‌کند با نفوذ در لایه‌های نظام اداری کشور از طریق وضع قوانین دست و پا گیر و سنگ‌اندازی در مسیر تولید به اهداف خود در جنگ اقتصادی برسد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران استمرار حرکت عاشوراست و امام راحل مردم را موتور محرکه و عامل اصلی پویایی و بالندگی این انقلاب می‌دانست و افزود: در کار جهادی تنبلی و سستی وجود ندارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه تأکید دارند که کار جهادی ابتدا باید بر روی افراد تأثیرگذار باشد و انسان‌ساز شود.

زهرایی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس نوینی شکل گرفته که سرداران آن تولیدکنندگان هستند و همه باید آتش به اختیار در مسیر رونق تولید تلاش کنیم، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی گروه‌های جهادی را از دستاوردهای معنوی انقلاب می‌دانند و شاهد هستیم این عزیزان در عرصه فناوری جهادی در طرح‌هایی مانند شهید سلیمانی و بلایای طبیعی و مبارزه با کرونا به کمک دولت می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب باید نگاه خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به مسئولیت‌پذیری در عرصه دفاع مقدس نوین تبدیل شود، تصریح کرد: نباید نگاه گروه‌های جهادی به دست دولت باشد و خود اهل اقدام و عمل و در حقیقت مقدمه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشند.

وی بیان کرد: همین روحیه خدمتگزاری است که الهام‌بخش مدیران و مایه عزت کشور است و رسیدگی به محرومان در سراسر جهان از وظایف گروه‌های جهادی است. متأسفانه در سال‌های اخیر سرعت فقر و محرومیت بر رفع آن پیشی گرفته که امیدواریم با تغییر رویکردی که در دولت جدید وجود دارد محرومیت به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام
captcha