بهره‌مندی بیش از ۱۶ هزار دانش‌آموز کردستانی از اردوی راهیان نور مجازی
کد خبر: 3994899
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

بهره‌مندی بیش از ۱۶ هزار دانش‌آموز کردستانی از اردوی راهیان نور مجازی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اجرای اردوی راهیان نور مجازی در دو مرحله در سطح این استان گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر از دانش‌آموزان کردستانی از کانال اردوی راهیان نور مجازی بهره‌مند شدند.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری اردوی راهیان نور در این راستا آموزش‌و‌پرورش استان کردستان به برگزاری اردوی راهیان نور در فضای مجازی و با بهره‌مندی از بستر شبکه شاد اقدام کرده است.

وی با اشاره به اجرای اردوی راهیان نور مجازی در دو مرحله در سطح این استان افزود: بیش از 16 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستانی از کانال اردوی راهیان نور مجازی بهره‌مند شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان برگزاری پویش دانش‌آموزان رأی اولی با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی در ایام انتخابات را از دیگر برنامه اجرا شده در سطح استان با همکاری شهرستان‌ها و مناطق ذکر و بیان کرد: برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، بزرگداشت هفته مقام معلم و تجلیل از فرهنگیان بسیجی از دیگر اقدامات اجرایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان بوده است.

وی به برگزاری پویش «همکلاسی مهربان» در آستانه سال تحصیلی جدید در قالب کمک مؤمنانه اشاره کرد و افزود: این برنامه با بهره‌گیری از ظرفیت و مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان و خیرین برگزار و شیوه نامه آن نیز به واحدهای اداری و آموزشی استان ابلاغ شد.

نریمانی با بیان اینکه هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ویژه‌برنامه‌هایی در سطح ادارات و مدارس برگزار می شود، از ابلاغ دستورالعمل وزارتی به واحدهای اداری و آموزشی استان خبر داد.

وی اظهار کرد: برنامه محوری آموزش‌و‌پرورش در اجرای برنامه‌های این هفته، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا برنامه‌هایی با عنوان یادواره‌های شهدا و بزرگداشت مناسبت‌ها و ایام برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان یادآور شد: در سال جاری و متناسب با شرایط بازگشایی، با بهره‌گیری از ظرفیت مجازی، تبلیغات محیطی و تولید محتوا و انتشار آن در کانال‌های مجازی شاد حوزه پرورشی، برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود تا حماسه ماندگار این دوران به یادماندنی به نسل‌های جدید منتقل شود.

انتهای پیام
captcha