۱۳ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند
کد خبر: 3994733
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

۱۳ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد لرستان از بورسیه‌ دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد توسط بنیاد قلم‌چی خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند.

جمعه ارسال شود/ ۱۳ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستندسیدحمید علوی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته امداد و بنیاد آموزشی قلم‌چی منعقد شده است، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه دانش‌آموزان مستعد با مراجعه به کمیته امداد و دریافت معرفی‌نامه به موسسه قلم‌چی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام دانش آموزان پایه دوازدهم تحت حمایت کمیته امداد می‌تواند از خدمات بنیاد آموزشی قلم‌چی به‌طور رایگان بهره‌مند شوند، گفت: دانش‌آموزانی که از طریق کمیته امداد به بنیاد آموزشی قلم‌چی معرفی می‌شوند از آزمون‌های برنامه‌ای و کتاب‌های آموزشی بنیاد قلم‌چی، به‌صورت رایگان برخوردار می‌شوند.

علوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد هستند گفت: از این تعداد بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند که می‌توانند از امتیاز بورسیه قلم‌چی استفاده کنند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد لرستان با بیان اینکه به موازات فعالیت‌های اقتصادی و خودکفایی مددجویان تحت پوشش این نهاد، فعالیت‌های فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اعتماد به نفس، تقویت روحیه خودباوری و ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری اردوهای سراسری، جشنواره قرآن و مسابقات کتابخوانی از اهم فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد است که در طول سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha