مردم و مسئولان پشتیبان نظام و رهبری هستند
کد خبر: 3993909
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

مردم و مسئولان پشتیبان نظام و رهبری هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: علی‌رغم تمامی توطئه دشمنان مردم و مسئولان همیشه پشتیبان رهبری و نظام اسلامی هستند و خواهند بود.

ارسالی امروز| مردم و مسئولان پشتیبان نظام و رهبری هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، هشتم شهریور ماه، در مراسم افتتاح شهرداری بکتاش در شهرستان میاندوآب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته از هیچ اقدامی برای ضربه به پیکره انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار نبودند، ولی ملت و مسئولان در همه حال پشتیبان انقلاب و رهرو ولایت فقیه هستند.

وی افزود: ۴۲۵ پروژه در طول هفته دولت امسال در استان کلنگ‌زنی و افتتاح شده و تاکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده است. همچنین با افتتاح ۱۸ پروژه اقتصادی برای بیش از یک هزار نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

مصطفوی ادامه داد: وزارت کشور بر تقسیمات کشوری، تأکید دارد و در طول سال‌های اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته تعداد شهرستان‌های استان از ۱۷ به ۱۹ شهرستان افزایش پیدا کرد. این اقدام در جهت ارائه خدمات مطلوب به عموم بوده همچنین تعداد بخشداری‌های استان از ۴۲ مورد در طول سال‌های گذشته به ۴۵ مورد و تعداد شهرداری‌ها به ۴۸ مورد افزایش یافته و در همین راستا به دنبال افزایش بخشداری‌ها و شهرداری‌ها هستیم.

وی گفت: نسبت به افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونایی نگران هستیم و از مردم عزیز خواهشمندیم دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

انتهای پیام
captcha