نیروی پدافند هوایی با صلابت و اقتدار در تمامی صحنه‌ها حرف برای گفتن دارد
کد خبر: 3993603
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

نیروی پدافند هوایی با صلابت و اقتدار در تمامی صحنه‌ها حرف برای گفتن دارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آستانه دهم شهریور و روز پدافند هوایی امروز 6شهریور در جمع کارکنان وظیفه گروه پدافند هوایی فردو قم گفت: نیروی پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی با صلابت، مقتدر و با انگیزه در تمامی صحنه‌ها در دنیا حرف برای گفتن دارد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در آستانه دهم شهریور و روز پدافند امروز 6شهریور در جمع کارکنان وظیفه گروه حضرت معصومه(س) فردو گفت: لباس سربازی لباس پر افتخار و مقدسی است و همه ما که لباس به تن داریم سرباز ولایت هستیم و باید قدر این لباس را بدانیم.

وی با اشاره به جانفشانی، مجاهدت و خدمات ارزنده کارکنان وظیفه در طول دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در بازنگری خاطرات 8 سال دفاع مقدس سربازان پدافند افتخارات بزرگی آفریده و برگ زرینی در دفتر جنگ تحمیلی به یادگار گذاشتند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مسئولیت کارکنان وظیفه در کنار کارکنان پایور بسیار حساس و سنگین است، تصریح کرد: حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و ارتقای کشور در تمامی زمینه‌های علمی، فرهنگی هنری و نظامی از اولویت‌های اساسی تمام نیروی انسانی است.

سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه نیروی پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی با صلابت، مقتدر و با انگیزه در تمامی صحنه‌ها در دنیا حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: هموطنان عزیزمان در ایران اسلامی به پشتوانه غیورمندان نیروهای مسلح بویژه نیروی پدافند هوایی با آسودگی خاطر به امورات روزمره مشغول هستند.

انتهای پیام
captcha