حل مشکلات جوانان اولویت اصلی دولت جدید باشد
کد خبر: 3993211
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

حل مشکلات جوانان اولویت اصلی دولت جدید باشد

امام‌جمعه پیرانشهر گفت: حل مشکلات جوانان ازجمله کار، مسکن و ازدواج از اولویت‌های برنامه دولت جدید باید باشد و از مسئولان درخواست می‌شود تا در تحقق این امر کوشا باشند.

ارسالی | حل مشکلات جوانان اولویت اصلی دولت جدید باشدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مصطفی محمودی، امام‌جمعه پیرانشهر، 4 شهریور، در مراسم روز کارمند رسیدگی به عمران و آبادی مملکت و معیشت مردم را از وظیفه اصلی دولت عنوان و اظهار کرد: دولت دوم یعنی دولت شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولت‌مردان فعلی باشد که کوردلان منافق ادامه خدمت با اخلاص را از آنها گرفت چون می‌دانستند که ایران اسلامی را به سمت عمران و آبادانی می‌کشاندند.

وی شروع به کار دولت جدید را مقارن با مشکلات اقتصادی دانست و و افزود: حل تمامی مشکلات روز مملکت نیازمند کار جهادی مسئولان به خصوص در حوزه اقتصاد و عمران و آبادانی و مشکلات موجود چون بیکاری تورم و مشکلات جوانان است.

امام جمعه پیرانشهر ادامه داد: حل مشکلات جوانان ازجمله کار، مسکن و ازدواج از اولویت‌های برنامه دولت جدید باید باشد و از مسئولان درخواست می‌شود تا در تحقق این امر کوشا باشند.

وی تصریح کرد: هدف نهایی دولت‌ها خدمت بی‌منت بوده و فراهم کردن بسترهای خدمت به مردم در سایه ایجاد امنیت پایدار مرزبانان غیور کشور است.

 

انتهای پیام
captcha