۱۷۲ بسته معیشتی به همت قرآنیان شهر هیر اهدا شد
کد خبر: 3992154
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

۱۷۲ بسته معیشتی به همت قرآنیان شهر هیر اهدا شد

مسئول خانه قرآنی الزهرا(س) شهر هیر، گفت: ۱۷۲ بسته‌ معیشتی، به‌ نیت ۷۲ تن شهید کربلا(ع) در این شهر توزیع شده است.

۱۷۲ بسته معیشتی به همت قرآنیان شهر هیر اهدا شدنازیلا پیران، مسئول خانه قرآنی الزهرا(س) شهر هیر، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: ۱۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ تن شهید کربلا در ایام عزاداری محرم به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اهدا شد.

وی افزود: این بسته معیشتی شامل گوشت گوسفندی، تن ماهی، لوبیا، عدس، برنج، سویا، ماکارونی، روغن مایع، قند، نمک، چای و لوازم بعداشتی که در اختیار خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت قرار گرفت.

پیران یادآور شد: هزینه بسته شامل ۵ میلیون ریال بود که به همت خیرین و فعالان خانه قرآنی الزهرا(س) شهر هیر اهدا شد.

مسئول خانه قرآنی الزهرا(س) شهر هیر، ادامه داد: این کمک‌های مومنانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های آسیب‌دیده از کرونا صورت گرفت و تاکنون طی چندین مرحله در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی تلاش کرده ایم تا کمک‌های خداپسندانه خیرین را در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع کنیم.

وی تصریح کرد: جهاد و ههدلی برای توزیع کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های بی‌بضاعت ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا این کمک‌ها را به دست نیازمندان برسانیم.

پیران گفت: جلوه‌های اجتماعی همچون مساوات، همدلی، ترحم، ملاطفت، مهربانی، غریب‌نوازی، مهمان نوازی و بسیاری از ویژگی‌هایی که در اهل‌بیت(ع) وجود داشت، اگر سیره ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهیم وضعیت جهانی چیز دیگری رقم می‌خورد و جلوه‌ای برای زمان ظهور فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمان ظهور، با همت عمومی و همدلی و مساوات، فقر آنچنان برچیده می‌شود که دیگر نیازمندی در دنیا وجود نداشته باشد، تاکید کرد: در این عصر همه غنی می‌شوند و امنیت فراگیر و رونق در اقتصاد برای همه دنیا فراهم می‌شود.

انتهای پیام
captcha