توسعه خدمات جهاد دانشگاهی نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است
کد خبر: 3988414
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

توسعه خدمات جهاد دانشگاهی نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به این که توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در تمامی حوزه‌ها گسترده بوده و نیاز به فضا و اعتبارات مناسبی دارد، بنابراین حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان و مجلس از جهاد دانشگاهی بایستی در دستور کار قرار گیرد.

رضازاده// توسعه خدمات جهاد دانشگاهی نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان استصدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی استان اردبیل توانسته در پیشبرد اهداف تعیین شده جزو موفق‌ترین نهادها عمل کرده و برای رفع نیازهای استان گام‌های اساسی و هدفمند بردارد.

وی با اشاره به این که مجموعه جهاد دانشگاهی متشکل از مجموعه‌ای جوان و علمی است، بیان کرد: ارائه خدمات علمی، پژوهشی، درمانی و فرهنگی در مراکز جهاد دانشگاهی امری ستودنی و در خور تقدیر است، چرا که با ورود جهاد دانشگاهی به این مسئله بخشی از مشکلات مردم برطرف می‌شود که به عنوان نمونه بارز می‌توان به مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اشاره کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به این که توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در تمامی حوزه‌ها گسترده بوده و نیاز به فضا و اعتبارات مناسبی دارد، بنابراین حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان و مجلس از جهاد دانشگاهی بایستی در دستور کار قرار گیرد.

بدری بیان کرد: ارائه تسهیلات و حمایت‌های همه‌جانبه در این زمینه، خدمات این نهاد را ارزشمندتر کرده و اقدامات توانمندسازی و اشتغال‌زایی استفاده از ظرفیت و استعدادهای جوانان و دانشگاهیان را به سطح مطلوب رسانده است.

وی تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بحث علمی توانسته تناسب مطلوبی را در ارتباط با صنعت و بازار ایجاد کند که این مسئله در برطرف‌سازی بسیاری از مشکلات اشتغال‌زایی نقش‌آفرین بوده و خلأهای آموزشی را نیز برطرف کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای جهاد دانشگاهی همچنان نیازمند گسترش همه‌جانبه با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان است تا عملکرد این مجموعه به نحو احسن ثمربخش باشد.

بدری افزود: بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و پزشکی جهاد دانشگاهی می‌تواند در کنار اجرای طرح‌های مشاغل خانگی به رشد و توسعه استان کمک شایانی کند که به همین منظور از این مجموعه انتظار داریم این اقدامات و طرح‌ها را با جدیت بیشتری مورد توجه قرار داده و مجلس نیز در این زمینه تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر به‌کار خواهد گرفت.

خبرنگار: ابراهیم عزیززاده

انتهای پیام
captcha