شبکه‌سازی از ارکان موفقیت در کسب ‌و کارهای خانگی است
کد خبر: 3986588
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

شبکه‌سازی از ارکان موفقیت در کسب ‌و کارهای خانگی است

دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد شبکه‌سازی در کسب و کارها و مشاغل خانگی را یکی از ارکان موفقیت دانست.

شبکه‌سازی از ارکان موفقیت در کسب ‌و کارهای خانگی استبه گزارش ایکنا از یزد، محمد زارع، دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد، امروز، 4 مرداد در جلسه شبکه‌سازی رسته شغلی میناکاری در شهرستان میبد که با حضور تیم اجرایی طرح و دهقانی، مسئول این شبکه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سطح استان به خوبی در حال برگزاریست و این جلسه در راستای اجرای فاز سوم طرح، به کارفرمایی و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از شبکه‌سازی ایجاد ارتباط بهینه با افرادی است که بتوانند بهترین رابطه کاری را با ما برقرار کنند بیان کرد: در مجموع شبکه‌سازی یکی از ارکان موفقیت در کسب و کار به حساب می‌آید.

در این نشست از سوی دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد، مشاوره‌های لازم در خصوص نحوه طراحی شبکه، نقش مسئول شبکه و لزوم مداخلات توسعه‌ای جهاددانشگاهی ارائه شد.

یادآور می‌شود، طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به همت جهاددانشگاهی استان یزد و به کارفرمایی و نظارت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در سه فاز مطالعه و احصای توانمندی‌ها و پتانسیل‌های شهرستان‌های استان، آموزش رایگان و در نهایت اتصال به بازار در حال اجرایی است.
انتهای پیام
captcha