عملکرد موفق مؤسسات مردم‌نهاد با برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی
کد خبر: 3986358
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

عملکرد موفق مؤسسات مردم‌نهاد با برون‌سپاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت متخخصان بخش خصوصی، گفت: برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی به مؤسسات خصوصی و مردم‌نهاد این حوزه، سیاستی است که از دو سال گذشته در پیش گرفته‌ایم و نتایج موفقی را به‌دنبال داشته است.

برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی به مؤسسات مردم‌نهادبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سوم مردادماه در بازدید از مؤسسه تربیتی  فرزندان روح‌الله خرم‌آباد، گفت: استفاده از ظرفیت متخصصان بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه فرهنگی و هنری یکی از موفق‌ترین سیاست‌های مدیریتی است که بارها و بارها به اثبات رسیده است.

وی افزود: برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی به مؤسسات خصوصی و مردم‌نهاد این حوزه، سیاستی است که نزدیک به دو سال گذشته در پیش گرفته و اجرایی کرده‌ایم که خوشبختانه نتایج بسیار موفقی را به‌دنبال داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: این آمادگی را داریم که با مؤسسه تربیتی فرزندان روح‌الله در حوزه‌های مختلف فرهنگی از جمله گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، فرزندآوری و... همکاری داشته باشیم.

فتایی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در امر مهم آموزش نیاز به مهارت بیش از مدرک باید مدنظر باشد که بخش خصوصی در این زمینه عملکردی موفق‌تر از دولت‌ها داشته است، گفت: ما در استان لرستان نیازمند افزایش زمینه حضور مؤسسات خصوصی در حوزه‌های مختلف هستیم تا بتوانند با تربیت نیروی انسانی متعهد و ماهر ضمن بهبود وضعیت بیکاری استان، امکان بهره‌برداری درست و بهتر از ظرفیت‌های طبیعی و جغرافیای را فراهم آورند.

رضا نیازی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این بازدید، گفت: تقویت باورها و اندیشه‌های نسل جوان و نوجوان و سپردن کار در حوزه‌های مختلف به آنان، یک فرآیند جریان‌ساز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان جزء مهمترین اولویت‌هاست.

انتهای پیام
captcha