آزمون استخدامی معلمان نهضت سوادآموزی در قم برگزار شد
کد خبر: 3985856
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
از سوی جهاد دانشگاهی؛

آزمون استخدامی معلمان نهضت سوادآموزی در قم برگزار شد

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی با ۲۶۱ شرکت‌کننده از قم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی جهاد دانشگاهی قم خبر داد.

آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی برگزار شدعلی حسینی، مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، اظهار کرد: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی به‌طور همزمان در سراسر کشور با 11 هزار و 500 نفر شرکت‌کننده روز جمعه، یکم مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در دانشگاه مفید برگزار شد.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی با ستاد استانی کرونا و دریافت مجوز ستاد ملی کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در چینش صندلی‌ها و گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل در محل برگزاری آزمون انجام شد.

حسینی افزود: به‌دنبال ابلاغ برگزاری این آزمون به جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز به عنوان ‌مجری آزمون تدابیر لازم را برای اجرای این آزمون در شرایط حساس شیوع بیماری کرونا اندیشیده و تمام پروتکل‌ها و اصول بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کرده است.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه از حضور داوطلبان بدون ماسک در محل آزمون ممانعت به عمل آمد، تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا مطابق دستورالعمل‌های صادره از داوطلبان درخواست شد از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند موبایل، کیف و... خودداری کنند.

حسینی یادآور شد: آزمون از ساعت ۹ صبح امروز، یکم مردادماه به‌صورت هم‌زمان برگزار شد و نتایج آن، از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha